۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

افشاگری احمد هاشمی مترجم اسبق وزارت خارجه در خصوص مزدور یوسف نمین و فضائل عزیزان


گزارش زیر صرفا اصل مکاتبات ایمیلی دیروز تا امروز و چند ماه پیش فیمابین مزدور سازمان اطلاعات سپاه یوسف صمدی نمین  و مترجم اسبق وزارت خارجه ایران که از ایران گریخته یعنی آقای احمد هاشمی.
در مکاتبات زیر می بینید که احمد هاشمی به درخواست مزدور یوسف نمین کار ترجمه انجام میداده که پولش را دریافت نکرده و احمد هاشمی مکررا از او خواسته پولش را بدهد که نداده و از همه جالبتر یوسف نمین به احمد هاشمی اخطار داده هر کسی با یهودیان کثیف و اسرائیل همکاری کند او یعنی یوسف نمین با او کاری ندارد{ این مطالب و نوشته های یوسف صمدی نمین در زیر با رنگ زرد مشخص شده است}.
و در همین راستا افشاگریهائی که در تهدید یوسف نمین نسبت به احمد هاشمی ، احمد هاشمی در این ایمیل بر علیه یوسف نمین و رابطه های فاسدش با آزاده شیرازی و فضائل عزیزان انجام میدهد حتما بخوانید .


 Hashemi
5:14 PM (35 minutes ago)
to Josefazizanpressme
from: Ahmad Hashemi <ahmadhash@gmail.com>
to: Josef Namin <josefnamin@yahoo.com>,
 "azizanpress@gmail.com" <azizanpress@gmail.com>,
date: Thu, Sep 5, 2013 at 5:14 PM
subject: Re: زمان پرداخت حق الزحمه
mailed-by: gmail.com
signed-by: gmail.com
: Important mainly because of the words in the message.


نمین بی شرف دهاتی! حدس می زدم که تو حرام لقمه تر و بی ناموس تر از اونی هستی که طلب من رو بهم پرداخت کنی. همونطور که در مورد کارهای قبلی هم نصفه نیمه پرداخت می کردی. و حس می کردم تو یک سری فعالیتهایی مثلا مبارزگونه داری و ارزش اینکه باهات همکاری داشته باشم رو داری. غافل از اینکه تو یک دهاتی تازه به دوران رسیده مزدور هستی که بقول دکتر شمس فرد بی بوته و بی ریشه ای هستی که نه اصول و نه پرنسیپ و نه هیچ قید و بند اخلاقی رو داری و هنوز بوی دهاتهای اردبیل و پهن و الاغ رو می شود توی لباست و تنت استشمام کرد. تو با خوردن حق و حقوق دیگران تازه و مزدوری برای رژیم به پول و پله ای رسیدی و مثل اون الاغ تازه به دوران رسیده (فضائل عزیزان ) با انتشار مهملات و دروغبافی، فکر می کنی  آدم شدی و واسه خودت کسی هستی. اشکالی نداره من نیازی به این پولها ندارم. فرض می کنم صدقه دادم به تو که یک حرام لقمه ولد زنا هستی که خرج سرطان خودت و پدر مادر بی ناموست کنی.


من فقط خواستم بگم با هیچ کدوم از شما ارتباطی ندارم و همه شما (نمین+عزیزان) برای من علی السویه یک مشت افراد بی ریشه، هرزه، بی سواد، بی سرو پا، پست فطرت و بی پدر مادر هستید.
نمین پست فطرت! هر گوهی خواستی بخور و خودت رو بیشتر از اینها رسوا کن. تو اینقدر خر هستی که وارد بازی بچگانه و جنگ نابرابر با ذاکری که این همه رابطه و پشتیبانی امنیتی خارج و داخل ایران داره  شدی و همه آبروی نداشته ات رو باختی. ذاکری برنده شد و تو بازی را که خودت شروع کردی باختی بد هم باختی  و با جلو انداختن اون بچه دهاتی روانی خلافکار که در ایران هم بجرم کلاهبرداری زندان بوده و جویای نام و شهرت است (فضائل عزیزان )، فقط ذاکری رو در رسیدن به اهدافش کمکش کردی.

حالا که خواسته یا ناخواسته به ذاکری  کمک کردی و دهنت سرویس شد و مرگ خودت را جلو انداختی برو هر غلطی می خوای بکن و بر علیه من هم  بنویس چون نوشتار مزدوری مثل تو بر علیه هر فردی افتخار است نه ننگ . بنویس که به من چه ها کردی و در مورد رابطه لجنت با ننگ زنان ایرانی ترکیه  آزاده شیرازی در ترکیه بنویس و پولهائی که برای کمک به پناهندگان کلاهبرداری میکردی می مالیدی به ... و یه آبم روش . بنویس آزاده شیرازی را چطور برای یک شب خوابیدن باهاش به تمام زجر پناهندگان ترجیح دادی . بنویس بخاطر اخطارهای دکتر شمس و فهمیدن حقایق رابطه تو با اطلاعات ایران او را با نوشتن یک نامه مزدور اطلاعاتی نمودی و آبروشو بردی . بنویس احمد شمس جاسوس سپاه قدس است و قاتل است . خلاصه هرچی فکر مریضت بهش قد میده بنویس .
هر گوهی می خوای بخور فقط من را دیگه  تهدید نکن. چونکه تو رو خیلی ریزتر از این حرفها می بینم و تهدیداتی که تو بچه دهاتی بی سواد تازه به دوران رسیده می کنی فقط باعث خنده و انبساط خاطر من می شه و بس.

نمین بی سواد بی پدر مادر برو خواهرتو که تو نمین چهارمین شوهرشم طلاقش داده جمع کن و از پول مزدوریت بهش بده تا دنبال پنجمین شوهر رسمی نرفته که غیر رسم هاشو خدا میدونه ! نمین نجس تو یک گدای آواره ای بیش نیستی که مثل "عزیزان حرامزاده  خالیبند" تو فیسبوک می چرخی و افراد مبارز و تازه از ایران خارج شده رو تور می کنی و اطلاعاتی ازشون می گیری و به سرویس اطلاعاتی ایران می فروشی و ارتزاق می کنی که دیگه رنگت حنا نداره و مثل فضائل عزیزان چاخان و خالی بند، مهملاتت رو خریداری نیست. نمین دهاتی بی سواد! تو و اون عزیزان چاخان و بی سوادتر از تو رو اینقدر ریز می بینمتون که هیچ وقت در صدد پاسخگویی به مهملاتتون برنخواهم اومد. پس هر چی خواستید بر علیه من بنویسید. تهدیدم نکنید بجاش به زبانهای فارسی و انگلیسی علیه من مطلب بنویسید و بدهید در سایت آبکی فضائل عزیزان دهاتی بی سواد و مزدور و یا هر کجای دیگه منتشر بشه.




2013/9/5 Josef Namin <josefnamin@yahoo.com>
Nemidoonam ba in afkar divnooneat chetor darkhast pool ham mikoni mardak ?.

Avalan ta behal in hame tarjome ke kardi hamash sadha eshkal dasht, ke man cheshm pooshi kardam va dadam rabetam daroon iran tarjomeh va eshkal giri kardan .  Dar mored maghale akheret ooni ke baram ferestadi ba ooni ke publish shod kheili fargh dare, khodam kheili roosh kar kardam, dar kol magar 8 safhe bood ke $200 mikhahi, va aghlet kar kone ba in fahashit, nabayad entezar dashte bashi chize behet bedehkar basham chon ta be hal ezafe ham behet dadam.

Chizi ke felan baram moheme masale pool nist, mikham bedoonam che rabetehee ba afrad va resanehhayeh israily dari ? chon az nazar man har ks ba israil rabeteh dareh va dar masir oona ghadam barmidareh mesle khodeshon haroomzadast va man ghat rabeth mikonam az aval ham behetoon gofteh boodam.
Tarjomehat ro hamash khodam dorost kardam ham ghabl az edit ham bad az oon bayad mikhundam.

From: Ahmad Hashemi <ahmadhash@gmail.com>
Date: Friday, March 15, 2013 2:33 AM
To: Josef Namin <josefnamin@yahoo.com>

Subject: Re: زمان پرداخت حق الزحمه


سلام آقا یوسف

به علت اینکه همزمان با یکی دو جای دیگه فعالیت می کنم متاسفانه وقت همکاری با ایران رفیوجیز رو ندارم و به فعالیت شما شک دارم ولی برای بحث ترجمه و نوشتن مقاله برای ایران بریفینگ (با مبلغی که شما فرمودید یعنی صفحه ای 25 $ ) آمادگی کامل دارم آنهم اگر از نظر باورهای من صحیح باشد . این نظر من هست. 
حالا هر طور شما بفرمایید من در خدمتم.

با احترام
احمد

2013/3/15 Josef Namin <josefnamin@yahoo.com>
Bekhatere inke man mahiane pool be Iran Refugees mifrestam va kar oonja ham moheme faghat dar moredi mitoonam be shoma pardakht konam ke baray Iran Refugees ham kar konid ta zamani ke ye nafar dige jay shoma biad, age in ba shoma ok ast begid lotfan.  Mikham had aghal mahil 5 saat baray Iran refguees kar konid baghie baray IB.

Mamnoon,
Yousef

From: Ahmad Hashemi <ahmadhash@gmail.com>
Date: Sunday, March 10, 2013 12:10 PM
To: Josef Namin <josefnamin@yahoo.com>
Subject: Re: زمان پرداخت حق الزحمه

ماه فوریه 200 دلار دریافت کردم. 
آقا یوسف من نیازی به کمک مالی خانه پناهندگان ندارم بلکه ترجیح می دهم بطور مشخص و شفاف برای ایران بریفینگ و جاهای دیگر کار کنم و کسب درآمد کنم. تقاضا دارم در صورت همکاری ام با ایران بریفینگ در هر ماه بطور شفاف مبلغ مورد نظر پرداخت شود.
با احترام
احمد

On Sun, Mar 10, 2013 at 8:47 PM, Josef Namin <josefnamin@yahoo.com> wrote:
Salam,
Ino 1/31 ham ferestade boodin, Feb baratoon cheghad dade shod?  March cheghad?

From: Ahmad Hashemi <ahmadhash@gmail.com>
Date: Sunday, March 10, 2013 11:08 AM
To: Josef Namin <josefnamin@yahoo.com>
Subject: زمان پرداخت حق الزحمه





سلام
آقا یوسف لیست ترجمه و مبلغ کارهایی رو که برای ایران بریفینگ انجام دادم (بر مبنای 25 دلار برای هر صفحه) خدمت شما می فرستم.اگر وقت داشتید در اسکایپ در مورد زمان پرداخت حق الزحمه آنها صحبتی داشته باشیم.
با سپاس

Work  
Explanation
Date
Iran Refugees House, Values & Work Ethics
1 page translation
January 30
Away from the eyes of Europe, Russia, China and Israel
4 page translation
January 21
Iran’s Foregn Ministry a hostage of Revolutionary Guards (English)
5 page translation from my Persian piece
January 15
Iran’s Foregn Ministry a hostage of Revolutionary Guards (Persian)
4 pages- my Iran Briefing exclusive piece in Persian
January 15
Ali Saeedi: IRGC’s duty is to meddle in the politics and crack down on the dissidents
2 page translation
February 14

Total pages: 16
Total wage: $ 400




با جاعل نامه انحلال شورای ملی ایرانیان و امضای شاهزاده رضا پهلوی آشنا شوید + اسناد جعل شده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر