۱۳۹۳ آذر ۲۱, جمعه

کامران دانشجو شب شمارش انتخابات 88 نماز صبح نخوانده به اقرار سریح خودش در مصاحبه با تسنیم خبرگزاری سپاه پاسداران




اخیرا کامران دانشجو بعنوان سیاهی لشگر به میدان آمده تا از تقلب بزرگ انتخابات 88 بنفع خامنه ای و سپاه پاسداران دفاع کند ولی این مصاحبه آنقدر ساختگی و دروغ است و پر از تناقض که حد ندارد و هر میزان هم سعی میکنند تقلب 88 را ماست مالی کنند نمی توانند و خدا رسوایشان میکند .
در روزهای بعدی تمامی تناقضات و دروغهای این مصاحبه ماست مالی گری را نکته به نکته افشا میکنیم فعلا اولینش به دیانت مسئوال انتخابات سال 88 کار داریم که یک بی نماز است به مصاحبه و اقرار خودش توجه کنید در زیر عینا .

حمیدر رضا ذاکری کارمند اسبق وزارت اطلاعات ایران.


کامران دانشجو گفته


به دلیل اینکه چندین شب بیدار بودم واقعا خسته شده بودم. اتاقکی کوچک شبیه انباری در ستاد انتخابات بود که برای استراحت به آنجا رفتم. به قائم‌مقام ستاد آقای شریفی‌راد گفتم من می‌روم تا مقداری استراحت کنم و شما ساعت 10 صبح من را صدا کنید تا ادامه نتایج آرا را اعلام کنم.
وقتی رفتم که استراحت کنم، به خواب رفتم و حدود یک ربع به 10 من را صدا کردند. سئوال کردم چه مقدار به آرا اضافه شده؟ گفتند حدود 700 هزار رأی، گفتم که این مقدار ارزش اعلام مجدد ندارد. بگذارید من یک ساعت دیگر بخوابم. فکر می‌کنم تا ساعت 10:30 خوابیدم، بعد صدایم کردند و خودم را برای اعلام مجدد نتایج آماده کردم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر