۱۳۹۲ تیر ۲۱, جمعه

وزارت اطلاعات ادعای سازمان مجاهدین را در خصوص پایگاه اتمی دماوند تائید کرد

اخبار محرمانه





در تاریخ 11 جولای 2013 سازمان مجاهدین خلق ایران خبری را مبنی بر وجود یک پایگاه اتمی مخفی در 70 کیلومتری شرق تهران و در نزدیکی شهر دماوند افشا نمود که با استقبال گسترده رسانه های جهان مواجه گردید و مهمترین بخش این خبر این بود که رئیس جمهور منتخب ایران حسن روحانی در این پروژه دخیل بوده است .
امروز فردی بنام علی شاهدیان که در اصل یک نام مستعار است و این فرد با نام اصلی صفری مدیر بخش ایفاء امنیت و پیشگیری های هسته ای ایران در وزارت اطلاعات ایران میباشد که در اصل بعنوان معاون وزیر اطلاعات در این بخش فعالیت می نماید
علی شاهدان که معمولا مقالاتش در سایت های امنیتی فرارو و پایگاه اطلاع رسانی جهان اسلام به چاپ میرسد امروز بصورت غیر منتظره ای در دفاع از حسن روحانی وجود پایگاه اتمی کوثر در دماوند را تائید نمود و تاکید کرد این مهم ربطی به رئیس جمهور منتخب حسن روحانی ندارد چون یکسال قبل از شروع این پروژه حسن روحانی از سمت دبیری شورای امنیت ملی کنارگذاشته شده است { این سخن و معنی آن این است که این پایگاه اتمی و افشاگری سازمان مجاهدین خلق صحت دارد ولی ربطی به روحانی ندارد.
عینا سخنان علی شاهدیان در زیر :

علی شاهدیان می گوید نکته مهم در  این به اصطلاح افشاگری این است که از یک سو منافقین { مجاهدین } ادعا می کنند حسن روحانی رییس جمهور منتخب- نقش جدی در تاسیس این پروژه داشته و از سوی دیگر می گویند آغاز به کار این پروژه در سال 2006 بوده است. آنچه گروهک منافقین { مجاهدین خلق } در اینجا فراموش کرده اند این است که روحانی از سال 2005 (1384) دیگر دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته ای ایران نبوده و هیچ توان تصمیم گیری درباره مسائل مربوطبه برنامه هسته ای ایران نداشته است.


نتیجه گیری : از آنجائیکه این سخنان بوسیله یک معاون وزیر ان هم در یک معاونت قدرتمند وزارت اطلاعات گفته شده می تواند این تلقی را داشت که وجود این پایگاه اتمی و افشاگری مجاهدین خلق صحت دارد .


نظر نویسنده :

بنده هم معتقد هستم که حسن روحانی در ساخت و تجهیز این پایگاه اتمی نقشی نداشته ولی غیر ممکن است که مطلع نبوده باشد
توضیح اینکه : بدلیل نزدیکی فامیلی بین علی شاهدیان معاون وزیر اطلاعات و نویسنده مقاله مزکور و علی ربیعی مشاور اطلاعاتی حسن روحانی در حال حاضر دور از باور نیست که این افشاگری و مهر تائید علی شاهدان دال بر صحت ادعای مجاهدین خلق اولین حرکت حسن روحانی و استفاده از کلید طلائیش برای بازکردن قفل هسته ای و مماشات با غرب باشد .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر