۱۳۹۲ مرداد ۸, سه‌شنبه

مزدور اطلاعات سپاه پاسداران ایران مجبور به اقرار به مزدوری خود شد. Trita Parsi And Josef Namin

هموطنان عزیز پس از خواندن متن خبری  وارد این لینک شوید تا چهره رابط اطلاعاتی  این مزدوران را در اطلاعات سپاه روئیت نمائید 


با سلام و تبریک به تمامی عزیزانی که در چند هفته گذشته کمک نمودند تا با فشار و نورپردازی به لانه جاسوسان و مزدوران اطلاعات سپاه در خارج از کشور باعث شویم آنها مثل حشره از سوراخ های خود خارج شوند و ماهیت خود را در برابر فشار وارده فاش سازند.


همگان میدانید که در سه هفته گذشته بنده و بسیاری دیگر از مبارزان راه آزادی برای نجات جان پناهندگان ایرانی و خانواده اشان در ایران اقدام به فاش نمودن ماهیت لانه جاسوسی و مزدوران اطلاعات سپاه نموده ایم  که این مزدوران در مسیر های مختلف در راستای برنامه های اطلاعات سپاه پاسداران فعالیت می نموده اند ،  برای نمونه تریتا پارسی لابیگر ایرانی در آمریکا که علنا خود را طرفدار جمهوری آخوندی معرفی می کند و از طرف آنان تامین می شود و دیگر مزدور اطلاعات سپاه پاسداران  یوسف صمدی نمین که کاملا بصورت حرفه ای خود را در قامت مدافع حقوق بشر و تشکیلات اینچنینی ظاهر نموده بود و هرگز تا این لحظه کسی از روابطه پشت پرده این مزدور یعنی یوسف صمدی نمین و تریتا پارسی خبر نداشت تا اینکه بنده این رابطه را افشا کردم و هر دو نفر را مزدور استراتژیک اطلاعات سپاه پاسداران معرفی نمودم و آنها را  با استناد به اسناد فاش شده و اسناد در مسیر افشا که مرحله بندی شده است افشا نمودم و آنان را مجبور به واکنش کردیم تا اینکه دست به تحریکات و دچار اشتباهات فاحش شوند که خدا را شکر خیلی زود نتیجه داد.

در نهایت با فشار وارده و بی وقفه بر این مزدوران و از دست رفتن پایگاههای ارتباطی آنان یکی پس از دیگری و منهدم شدن شبکه های تامین منابع مالی آنان در آمریکا  در نهایت یوسف صمدی نمین پس از دو هفته سیاه بازی و مظلوم نمائی و اقدامات جوک گونه بر علیه بنده نهایتا با دستور اطلاعات سپاه در تهران و فرماندهی مستقیم این مزدوران که سلمان صفوی نام دارد و مسئول مستقیم این مزدوران در اطلاعات سپاه پاسداران است ، که در اصل سلمان صفوی برادر فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران یحی رحیم صفوی است که در حال حاضر مشاور ارشد نظامی خامنه ای می باشد.

بنده بنوبه خودم این پیروزی و نابودی این تیم جاسوسی و زیر زمینی اطلاعات سپاه پاسداران را با مدیریت تریتا پارسی و یوسف صمدی نمین که خانه پناهندگان ایران و یا مهر را درآمریکا ثبت و در ترکیه برای مقاصد شوم اطلاعات سپاه راه اندازی نموده بودند  تبریک می گویم و این نوید را به تمامی هموطنان میدهم که بالاخره نتیجه افشاگریها به ثمر رسید و یوسف صمدی نمین با دستور فرمانده خود در تهران تمام قامت بعنوان یک مزدور اطلاعاتی امروز در سایت ایران بریفینگ که در اصل از روز نخست این وب سایت پروژه شکار و بدام انداختن نیروهای فراری سپاه پاسداران در خارج از کشور بوده  امروز با درج خبری جهت دفاع از سپاه پاسداران و حزب الله لبنان عکسی را که در سال 2008 بوسیله بنده از منابعی ناشناس در ایران دریافت شده بود و ما از روز نخست گمانه زنیهائی در خصوص اصالت این عکس بوسیله بنده و آقای کنت تیمرمن و دیگران داشتیم  و این امر را کتبا به کنگره آمریکا گزارش کرده ایم که در صدد تصویر این گزارش و نمایش آن هستیم که مزدوران بدانند در همان زمان هم نتوانستند ما را فریب دهند ، در نهایت ما با همین نگاه شک این عکس را  بعنوان یک عکس و بدون هیچگونه تضمین در ماهیت و اصالت آن و صرفا بعنوان یک عکس منتشر کرده بودیم بدون هیچگونه تایید و یا استفاده از آن در مجامعه قانونی

لطفا نگاهی به اصل فایل و کل عکس ها که بنده افشا نموده ام بیندازید و ببینید در تمامی این عکسهای مهم فقط یک عکس بوده که از طرف بنده ارائه شده که امروز این مزدوران به آن استناد میکنند در صورتیکه همان یک عکس اصلا مورد تائید بنده و آقای تیمرمن نبوده ...خودتان بنگرید  .

الان دقیقا پس از 6 سال از زمان گذشت تاریخ رسانه ای شدن این عکس و بدون هیچگونه دفاع در 6 سال گذشته از طرف سپاه پاسداران و یا حزب الله لبنان در نهایت  مزدوران اطلاعات سپاه یوسف صمدی نمین و تریتا پارسی بخاطر دفاع از خود و سپر سازی برای جلوگیری از ضربات بر پیکره تشکیلات جاسوسی و خانه های سازمانیشان  با دستور فرماندهان خود امروز دست به ارائه این عکس و عکس اصلی زده اند و در دفاع از سپاه پاسداران و حزب الله در وب سایت ایران بریفینگ با یکسری محملات در گفتار که تماما در 10 سال گذشته از سوی اطلاعات ایران بر علیه من استفاده می شده  خواستار حذف این تصویر شده اند که 6 سال بر علیه سپاه بر روی اینترنت بوده است و تا کنون مدعی نداشته است . البته سازمان اطلاعات سپاه که در اصل پشت این ضد اطلاعات بوده اند نیک میدانستند که اینکار و ضد اطلاعات ارسال عکس را برای روزی ذخیره نموده اند تا بتوانند از آن باصطلاح خودشان بهره برداری نمایند و امروز با فشار بی امان ما بر پیکره مزدوران اطلاعات سپاه این موقعیت را بهترین زمان اجرای این پروژه دانسته و بوسیله مزدور خودشان یوسف صمدی نمین در سایت اطلاعات سپاه پاسداران ایران بریفینگ دست به این کار زدند و به گمان خوشان می توانند از فشار بیشتر بر پیکره این مزدوران بکاهند در صورتیکه این عکسی بوده که صرفا در اینترنت بدون هیچ تاییدی از سوی ما ارائه شده چون از روز نخست به آن به نگاه تردید می نگریستیم .

جالبتر از همه اینکه تمام اطلاعات سپاه و سازمانهای اطلاعاتی ایران در 6 سال گذشته نتوانستند کشف کنند که این عکس اصل است یا خیر و بیکباره پس از افشای مزدوران اطلاعات سپاه و آنهم بوسیله مزدور یوسف صمدی نمین این واقعه کشف و مثلا افشا می شود ... واقعا عجب هوشیاری و زمانشناسی ؟؟؟ یعنی تمام اطلاعات سپاه و حزب الله خرفت تشریف دارند .
این مسئله از همه جالبتر و حائز اهمیت تر است که وب سایت خامنه ای که در شش سال گذشته این تصاویر را از دید همگان برداشته بوده بیکباره در تاریخ 25 جولای یعنی 4 روز قبل مجددا این لینک را برای استفاده مزدور یوسف صمدی نمین فعال میکند که ایشان مثلا بر علیه بنده و آقای کنت تیمرمن افشاگری نماید  ... واقعا چگونه باید یک مزدور را شناخت ؟؟؟


در این مقاله که یوسف صمدی نمین بدون امضا خودش در ایران بریفینگ در دفاع از سپاه پاسداران و حزب الله نوشته ؟ با کلمات رکیک از آقای کنت تیمرمن بسیار بی ادبانه و با همان لحن مزدورانه اطلاعاتی خواسته که عکس را حذف کنند.
http://iranbriefing.net/?p=17435

یا در این لینک وب سایت رسمی خامنه ای که 4 روز پیش و پس از سالها از زمان مانور اقدام به درج خبر و عکس بر روی سایت خامنه ای با درج تاریخ گذشته می نماید که تا 4 روز پیش چنین چیزی در اینترنت وجود نداشته .
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=1701#58591

عزیزان هموطنان شناختن مزدوران اطلاعات سپاه که شاخ و دم ندارد و تشخیص آنان از همین راهها میسر می باشد .

اعمال و گفتارشان با کردارشان همداستانی نداشته باشد.
مثل یوسف صمدی نمین که اعمال و کردارش در ظاهر حقوق بشری است ولی در باطن پس از افشاگریهای ما حامی تمام قد اطلاعات سپاه پاسداران و حزب الله لبنان می شود.

بسیار خوشحال و سرفرازم که توانستم با کمک شما عزیان این خانه مخوف جاسوسی را در خارج از کشور نابود سازیم و این راه ادامه خواهد داشت 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر