۱۳۹۲ مرداد ۶, یکشنبه

اثبات دروغگوئی و فریبکاری سازمان اطلاعات سپاه و مزدورشان یوسف صمدی نمین

اخبار محرمانه و سیاسی

اخیرا با بالاگرفتن موج افشاگریهای بنده بر علیه سازمان اطلاعات سپاه و رسوا نمودن مزدورانشان در خارج از کشور که اکثرا بصورت تصویری بر روی این سامانه  قرار میگیرد مزدوران سازمان اطلاعات سپاه  با مرکزیت یوسف صمدی نمین به تکاپو افتاده اند و به هر ریسمان سیاه و سفیدی بعنوان طناب نجات دست می اندازند و سعی می کنند ...عرض کردم سعی میکنند که اعتبار بنده را زیر سئوال ببرند ذهی خیال باطل ... که در زیر به 2 نمونه اخیر از آن اشاره می شود.




1- کتاب شمارش معکوس نوشته آقای کنت تیمرمن رئیس و مدیرکل و بنیان گذار سازمان دموکراسی برای ایران در ایالات متحده آمریکا که این کتاب نومنیت جایزه نوبل شد .



در این راستا و فریبکاری یوسف صمدی نمین و سازمان اطلاعات سپاه بخشی از این کتاب را که در بر گیرنده مطالب و صداقت نویسنده را ثابت می کند برای توجیه مزدوری خودشان بزرگ نمائی کرده اند و سعی کرده اند به انگشت شمار خوانندگان خودشان محملاتی را ارائه دهند و اینطور القاء کنند که آقای کنت تیمرمن در کتابشان نوشته اند که ذاکری دروغ می گوید ،  در صورتیکه ایشان بعنوان بنیانگذار سازمان دموکراسی برای ایران و نویسنده آن کتاب سعی کرده اند عکس العمل سازمان اطلاعات آمریکا را در قبال ادعای ذاکری مورد سنجش قرار دهد و عینا عصابنیت و هراس این سازمان را از مطرح شدن ادعای ذاکری نشان دهد .

ببینید یوسف نمین در وب سایت جعلی ذاکری نیوز چه نوشته :

سیا: ذاکری دروغ گو و جعل کننده حرفه ای است!

Kenneth Timmerman
Countdown to Crisis: The Coming Nuclear Showdown with Iran
By Kenneth R. Timmerman
“When I called the CIA for its reaction to the warning Zakeri said he had delivered in Baku in the late July 2001, I was greeted with unusual hostility. A female intelligence officer returned my call with a shaking voice. “This man is a serial fabricator,” she said, more nervous than indignant. “I have to warn you off of this story.” A few hours later, I received another call, this one from a higher-ranking official. When I asked him to comment on the Veracity of Zakeri’s warning, he replied angirily, “We have no record that he made any such claim. And he is a fabricator Of monumental proportions.”
وقتی که من با سیا در مورد هشداری که ذاکری در مورد واقعه ۱۱ سپتامبر با سیا در اواخر جولای ۲۰۰۱ داده بود تماس گرفتم با خصومت غیر معمولی مواجه شدم. یک افسر زن سیا با عصبانیت جواب من را اینطوری داد: ” این مرد جعل کننده و دروغ گوی حرفه ای است! به تو هشدار میدهم که دنبال این داستان نروید”. چند ساعت بعد، یک فرد عالیرتبه با من تماس گرفت و وقتی از ایشان در مورد حقیقت داستان ذاکری جویا شدم و هم با عصبانیت گفت: “ما هیچ مدرکی دال بر ادعای ایشان نداریم و ایشان دروغ گو و جاعلی بیش نیست.”

توجه فرمودید عزیزان که چگونه یوسف صمدی نمین با دستور فرمانده اطلاعات سپاه سعی در سیاه نمائی و تغییر دادن  رنگ ها و پوشاندن حقیقت دارد ؟ آیا این کار روش مزدوران اطلاعات ایران نیست ؟؟؟.

در صورتیکه این بخش از کتاب را صرفا آقای تیمرمن در اثبات ترس و هراس سازمان اطلاعات آمریکا و اشتباهی را که در رابطه با اظهارات ذاکری و باعث کشته شدن بیش از 3000 آمریکائی شد با استناد به مکالمه با ماموران عالی رتبه سیا به رشته تحریر در آورده و ماقبل و بعد از این چند ستر صدها خط از حقانیت و زحمات و پشتکار و حقیقت گوئی ذاکری و خیانت سازمان اطلاعات آمریکا نوشته اند که همین ادعاهای بنده در دادگاه نیویورک بر خلاف همکاری پشت پرده سازمان اطلاعات آمریکا و مزدوران اطلاعات ایران در سال 2010 مورد تائید و رژیم ایران و اطلاعات سپاه به همکاری با القاعده در عملیات 11 سپتامبر محکوم شدند.  در لینک های زیر مرور کنید 

ویدئو گفتار آقای تیمرمن در خصوص حمیدرضا ذاکری { حمیدرضا ذاکری قهرمان ملی آمریکا است } 

لینک شماره 1  صدای آلمان 

موضع سایت های خبری در ایران در خصوص حکم دادگاه نیویورک 

لینک شماره 2 از پایگاه اطلاع رسانی مشترک واجا و سپاه قدس بنام هابیلیان که مدعی خون 17000 شهید خیابانی هستند  این همان مرکز هدایت مزدوران سایبری امثال یوسف صمدی نمین و دیگران می باشد.

لینک شماره 3  نیویورک تایمز 

لینک اصلی سایت این پرونده و کلیه اخبار و اسناد رسانه ای در خصوص یازده سپتامبر 


دروغ دوم 

در دروغ دوم که بسیار با عجله بدام افتادند ،  یوسف صمدی نمین با دیکته فرماندهانش در اطلاعات سپاه سعی نموده عکس بنده را در سازمان ناسا زیر سئوال ببرد و با چند خط نوشته و بدون توجه به علایم و لوگوها در حاشیه عکس بنده اعلان کرده این عکس در ناسا نیست و بدون هیچ تصویری دیگر حتی یک تصویر از گوگول و این نمایشگاه مورد ادعایشان که اثباتگر ادعایش باشد این تصویر را در نمایشگاه یکی از فرودگاههای کشور آلمان بنام شونفیلد ذکر کرده و سعی کرده باز هم مردم را فریب بدهد ،  واقعا حماقت تا چه حد که نمایشگاهی بر پا شده و تصویری اینچنینی در اینترنت وجود ندارد ؟؟؟ به نوشته های این مزدور در زیر توجه کنید :

عکس دروغ ذاکری در ناسا – که در واقع فرودگاه شونفلد آلمان است:-)

اینجا ناسا است ! این توضیحی است که ذاکری بر پائین این عکس در فیسبوک خود نوشته است اما طبیعت ذاکری بر مبنای دروغ و فریب دیگران است او مدعی است اینجا ناسا بوده و در این عکس البته رضا کهلیلی را نیز تگ نموده و مدعی است با او در این مکان( ناسا در آمریکا) بوده است ، این در حالی است که اصلا افرادی که همچون ذاکری سابقه عضویت در سازمانهای جاسوسی و یا تروریستی داشته اند بنا بر قانون فدرال ورودشان به خاک آمریکا ممنوع است .اما به راستی اینجا کجاست ؟ با کمی جستجو در اینترنت متوجه میشوید که اینجا نمایشگاه هوانوردی آلمان است ! مکانی که سال گذشته بزرگ ترین نمایشگاه آلمانی هوانوردی ای ال ا و با رکورد جدیدی در فرودگاه شونفلد شهر برلین برگزار شد .
Zakeri in NASA but only in his dream!
Zakeri claims to have this photo taken in NASA :-) It is in Germany Berlin 
Schönefeld Airport


توضیح در خصوص این عکس :




عزیزان این عکس بنده در پایگاه هوستون متعلق به ناسا در سال 2010 است و در بخشی که متقلق به پروژه مشترک ناسا سازمان هوا فضای آمریکا و سی ان  ایی اس سازمان هوافضای فرانسه  و در زمان تقدیر از دست اندرکاران پروژه ای بنام Great Blue Way راه بزرگ آبی که حدودا 12 سال است مشترکا این پروژه در چندین مسیر کلید خورده و شما در عکس متعلق به بنده در ناسا تصویر و لوگوی سازمان هوافضای فرانسه CNES  را در سمت راست و ناسا را در سمت چپ را ملاحظه میکنید .



توضیحات در این خصوص را در سایت رسمی ناسا و سی ان ای اس خودتان در لینک های زیر مطالعه نمائید : شاید مزدورانی همچون یوسف صمدی نمین و اربابانش هم مطالعه و بتوانند به اطلاعاتشان اضافه کننده که دیگر این چنین گاف ندهند . البته گاف دادن وجه مشترک تمامی ابلهان همچون اوست.



البته بنده نیک میدانم که چرا این مزدوران دست به اینچنین عملیاتهائی می زنند و با طناب ها و اطلاعات یکسری بیکار الدوله خانه نشین در اروپا و آمریکا و افراد مغرض تنها با نوشتن چند خط قصد تخریب دارند و آنقدر احمق و کودن هستند که نمیدانند بنده دقیقا 12 سال در برابر ابر رسانه های جهان که هدفمند بدنبال تخریب بنده بودند طاقت آوردم تا عرایضم را باثبات برسانم که با دعای شما عزیزان و لطف خدا اینکار انجام شد تا اینکه رژیم ایران در بالاترین سطح دست به خودکش زد و بنده را بعنوان حمیدرضا ذاکری کوچکسرای و رئیس اطلاعات سازمان مجاهدین خلق معرفی نمود و رسما اعلان نمودن  که بنده عامل قتل عام 15000 ایرانی در ایران و تحت تعقیب وزارت اطلاعات هستم 


در این لینک 

حالا خود قضاوت کنید وقتی رژیم دیکتاتوری خامنه ای تا این حد دست به خودزنی می زند از نوچه و مزدوران احمقی مثل یوسف صمدی نمین و ملیجکش افشین ابراهیمیان چه توقعی دارید ؟؟؟ البته بنده کاملا به مکاتبات این مزدوران با یک عده از مزدوران حاشیه نشین کاملا اشراف اطلاعاتی دارم و به همین دلیل سعی در رسوا نمودن آنها دارم و در روزهای آینده افشاگریهای بنده بر علیه این مزدوران شدت بیشتری پیدا خواهد نمود .

امیدوارم این اطلاعات در خصوص حیله و مکر این مزدوران مفید واقع گردد.

حمیدرضا ذاکری 





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر