۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

افشای اطلاعات جدید از همکاری یوسف صمدی نمین و شاخه ترویستی حزب الله در ترکیه و سوء استفاده از پناهندگان



با سلام 


لازم به ذکر است در ادامه سلسله افشاگریهای این سایت در افشاگری بعدی به موضوعات مهم و حیاتی زیر که جان و امنیت پناهندگان را بخطر انداخته اشاره خواهد شد.


1- چگونگی سوء استفاده یوسف صمدی نمین از پناهندگان در ترکیه و مالزی و کشورهای اروپائی در طرح ها و پروژه های جاسوسی و عملیاتهای ترویستی سپاه پاسداران  و حزب الله لبنان در سراسر جهان اللخصوص ترکیه و اروپا .


2- نفوذ اینترنتی بداخل سایت پناهندگان سازمان ملل با در دست داشتن شماره کیس و تاریخ تولد پناهجویان متقاضی دریافت کمک 100 دلاری که از تمام  پناهندگان بلا استسنا با فریب دادن آنا این شماره کد سازمان پناهندگان بین المللی دریافت شده است .


3- در یک فریب بزرگتر و به قصد منافع شخصی خود یوسف نمین اقدام به کلاهبرداری و اخاذی جداگانه از فعالیت های جاسوسی برای سپاه پاسداران با نام خانه پناهندگان در 9 ماهه گذشته مبادرت ورزیده و با دریافت بیش از دویست و سی هزار دلار  230.000 دلار از منابع مختلف که به اسم پناهندگان بعضا کمک کرده اند که تا کنون با آمار ارائه شده خود یوسف نمین تنها 52.000 دلار به پناهندگان پرداخت کرده است.


جهت نمونه در سه هفته گذشته فقط یک قلم از دریافتی های خانه پناهندگان 50.000 دلار یکجا بوده است یعنی برابر با کل 9 ماه پرداختی های یوسف صمدی نمین.


منتظر اخبار تکمیلی باشید ..حمیدرضا ذاکری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر