۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

توضیحاتی در احترام به پرسش های تعداد کثیری از هموطنان در مورد مزدور اطلاعات سپاه یوسف صمدی نمین


با عرض سلام 

هموطنان عزیزی در روزهای گذشته بصورت پیوسته پرسش هائی را در خصوص افکار و محملاتی بی پایه و اساس و  سرگردان مزدوری بنام یوسف صمدی نمین چه در فیس بوک و چه از طریق ایمیل برای بنده ارسال نموده اند و به احترام این عزیزان یکبار برای همیشه به مزخرفات و اراجیفی که یوسف صمدی نمین و دلقک زنباره افشین ابراهیمیان که هر دو نفر افرادی متوهم ولی در یک مسیر با هم همسفرند و آن این است که بخاطر غرایض بیمارگونه جنسی خود در برابر هر جنس مخالفی بمثابه کفتار زوزه میکشند تا شاید ته مانده ای قسمت شان شود.

عزیزان هموطن اعمال و کردار یوسف صمدی نمین و افشین ابراهیمیان که در رویای رفتن به آمریکا با کمک یک مزدور سپاه شب را صبح و صبح را در پای کامپیوتر و چت صبح می کند حکایتی طولانی است و در حد و شان بنده و شما خوانندگان عزیز نسیت به این اعمال آنان پاسخی دهیم غیر از اینکه از خدای متعال در این ماه عزیز رمضان برایشان دعا و طلب شفاء نمائیم.

در خصوص پرسش های عزیزان و مزحملاتی که یوسف صمدی نمین به کمک افشین ابراهیمان بعد از شروع افشاگریهای بنده بر روی اینترنت و آنهم در حد تکثیر برای فریب پناهجویان محترم می باشند باید عرض کنم .


بنده در راه سرنگون کردن کفر و دیکتاتوری آخوندی در ایران با هیچ کس حتی روح پدر و مادرم هم تعارف ندارم و نخواهم داشت و از هیچکس غیر از خدا ترس و واهمه ای نه داشته نه دارم ...این در اذهان عزیزان بعنوان قول بنده باقی بماند که یک شعار نیست بلکه واقعیتی است که در 12 سال گذشته اثبات کرده ام و در هر دادگاه و یا بیدادگاهی خارج از کشور با صدائی رسا بدون در نظر گرفتن منافع شخصی خودم فریاد کشیده و خواهم کشید.


توضیحات در خصوص القاعات و اکاذیب فریبکارانه یوسف صمدی نمین در سایتی بنام ذاکری نیوز .


قبل از هر چیز عزیزان خواننده در نظر داشته باشند که بنده با فرد یا افراد حقیقی امثال یوسف صمدی نمین و پاچه خارش ابراهیمان جنگی شخصی ندارم و جنگ من بر علیه سیستم تروریستی و فریب سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است چونکه این افراد در برابر دیگاه و هدف من در یک شعر خلاصه می شوند و بس و آن این است.


ای مگس { نمین و ابراهیمیان} عرصه سیمرغ نه جولانگه توست   



پاسخ به پرسش ها :

1- عزیزان سئوال کرده اند که یوصف نمین مدعی دو اسمه بودن بنده است 


پاسخ : عزیزان این چیز جدیدی نیست و بنده از سال 1991 یعنی 22 سال پیش که اولین پایه همکاریم با سازمان سیا بوده از اسامی مختلفی استفاده میکردم که ذاکری و سلیمان ووووووو جزئی از آنها هستند و تمامی این اسامی در مجامع قانونی مخصوصا  دادگاه نیویورک به ریاست قاضی دانیل و همچنین در دادگاه لاهه و همچنین در دادگاههای فرانسه و انگلستان و آلمان و اسکاتلند تمامی این نام ها رسمی و شناخته شده است و چیزی نیست که کسی تازه بخواهد آن را افشاء و یا کشفی کرده باشد و بنده حمیدرضا ذاکری  و نامهای دیگرم کاملا قانونی و دارای سندیت می باشد.


2- پرسش تعداد کثیری از هموطنان در خصوص ادعای شکایت مزدور یوسف نمین از بنده و ارائه آدرس های سر خرمن به خلق الله و گمراه کردن آنان پرسیدند .


پاسخ : عزیزان هموطن بنده در کل ماهیت یک سیستم و سوء استفاده از پناهندگان را بوسیله اطلاعات سپاه و مزدورشان یوسف صمدی نمین زیر سئوال بردم و این بخودی خود جنبه سیاسی دارد نه فردی که یوسف صمدی نمین بخواهد از بنده شکایت شخصی داشته باشد و هیچ دادگاهی در اروپا و آمریکا به اینگونه شکایات شخصی رسیدگی نمی کنند چراکه دادگاههائی که امثال یوسف صمدی نمین و دیگران به آنها دسترسی دارند در همان مرحله اول دریافت شکایتنامه عدم صلاحیت خود را اعلان میدارند و دادگاهی که بتواند به این جرائم رسیدگی کند قانونا بایستی دادگاهی امنیتی باشد که در تمامی کشورها بیش از یک دادگاه موجود نیست و در صورتی به این شکایت ها رسیدگی میشود که پرونده جنبه سیاسی و دیپلماتیک داشته باشد نه یک دهاتی بنام یوسف صمدی نمین که حتی در اعلان شکایتش هم در حال فریبکاری است و از آنجائیکه بنده حدس میزنم ایشان در جمعه گذشته 19 جولای با هزار پشت و ملق زدن و ننه من غریبم بازی و ادعای تهدید جانی توانست یک ملاقات با دفتر محلی یکی از شعب اف بی آی در دهات کوره های محل زندگیش بگیرد و در آنجا ادعا کرده من این حیوان مزدور و خانواده اش را مورد تهدید جانی قرار داده ام و از قرار معلوم این حرکت اولیه این مزدور بدان منظور بوده که بتواند این شکایتش را بعنوان تهدید جانی پیگیری کند نه اینکه تهمت مزدور بودنش از جانب بنده چون نیک میداند که مزدوریش غیر قابل دفاع است . 


با پیگیری دوستان از گفتار یوسف نمین در گزارش تهدید جانی به اف بی آی اینگونه کاشف بعمل آمد که ایشان بوسیله احتمالا یک وکیل در اروپا که آن هم برای ما شناخته شده است قصد دارد ...خوب دقت کنید قصد دارد شکایت تهدید جانی خودش و خانواده اش را بر علیه من پیگیری کند که البته این کار بمنزله تقلب و فریب دادستانی ها خواهد بود که خود به خود یک جرم مهم و با عواقب بسیار بالائی خواهد بود و این کار شدنی نیست چون حقیقت ندارد و بنده تا بحال حتی یکبار هم اسم تهدید و یا کلمات تهدید را نه در گفتار و نه در نوشتار علیه ایشان بکار نبرده ام و این عمل ایشان و این ادعا اگر روزی گزارش شود هرگز ثابت نخواهد شد و عواقبش بمراتب وخیمتر برای خود اوست که درحال آسمان ریسمان بافتن برای فرار از زیر بار برچسب مزدوری می باشد که محال است.


شما عزیزان بسادگی از فرافکنی این شخص در وبسایتی که حتی جرئت ندارد بعنوان تنظیم کننده مطالب نام خودش را یعنی یوسف صمدی نمین بنویسد و از ترس برخورد مجامع قانونی و طرفداران قضائی و قانونی  بنده هرشب محل خواب خود را خیس میکند و آرزوهای خود را که در ترکیه تبلور می یافت از دست رفته میبیند اینگونه مردم و پناهندگان را فریب میدهد. دقت کنید بتصویر زیر نگاه کنید.





در تصویر بالا که در سایت ذکری نیوز در بخش گزارش تهدیدها بنمایش در آورده و سیرک راه انداخته لوگوی سازمان اطلاعات آلمان را استفاده کرده که خود خلاف قانون است که گزارش گردیده و همین ساعتها سایتش بسته خواهد شد چون کاملا خلاف قانون است .

-با این حربه مزدور یوسف نمین برای سرگرم کردن مردم و دادن آدرس غلط از مردم خواسته هرکسی مورد اذیت و آزار من قرار گرفته به سازمانهای زیر شکایت کند بدون اینکه یک گرائی از ادعاهای شکایت خود برجای گذاشته باشد چونکه اصلا جائی از ارعاب ندارد و فریب است .

نگاه کنید مردم را خر فرض کرده بجای خودش و اربابانش در سپاه و ایمیل رسمی و عمومی پلیس ترکیه و آدرس سایت سازمان اطلاعات ترکیه را گذاشته و از مردم میخواهد شکایت کنند ...واقعا این فرد یک احمق بتمام معنا است و حتی توان ان را هم ندارد که یک ایمیل آدرس و یا شماره تماسی از افسری در پلیس ترکیه و یا سازمان اطلاعاتش ارائه دهد . چرا ؟  چونکه 
تمام کارش همین فرافکنی ها و دروغها است.

- در بخش بعدی همین بازی سایت رسمی اف بی آی و عمومی برای 8.5 میلیارد مردم جهان را گذاشته و از مردم میخواهد شکایت کنند...واقعا حماقت تا این حد ؟


- در بخش بعدی سایت سازمان اطلاعات آمریکا را گذاشته و البته اینجا یک کم مهارت بخرج داده و با ورود به بخش تماس عمومی در سایت سازمان سیا لینک بخش تماس عمومی را برای مردم بنمایش گذاشته.


- در بخش بعدی هم ایمیل عمومی سازمان امنیت آلمان و در بخش شماره 6 همان کاری را که با سازمان سیا کرده انجام داده یعنی مردم را سرکار گذاشته برند دنبال نخود سیاه و این شیوه او در برخورد با پناهندگان تا این لحظه بوده یعنی فریب دادن آنها.


در نهایت در انتهای مطلب در سایت که در بالا ملاحظه میکنید وقاحت و بیشرمی و مزدوری را تمام کرده و مردم را دنبال نخود سیاه فرستاده و خواستار شده که به سفارتهای آمریکا در محل زندگی خودشان بروند ... این داستان خر و خر گیری این بابا و همکار نفهم تر از خودش ابراهیمیان ادامه دارد.


3- پرسش چند عزیز در خصوص نامه محرمانه بر علیه نمین که بنده چند روز پیش افشا کرده ام و محملات ایشان در این خصوص که گفته افسر سپاه که خارج از کشور است نظر داده که این جعل است.


جواب: باید عرض کنم افسر سپاه پاسداران که ایشان حتی وجود بردن نامشان را هم ندارد و یا خودش ساخته و یا یک مزدور مثل خودش و افشین ابراهیمیان میباشد حتما افسر سه پایه بوده و نه سپاه و آنقدر نمین در این بخش جعل و تحریف کرده که یک نامه سپاه را که متعلق به 15 سال پیش است در برابر این نامه محرمانه به مقایسه گذاشته و اصلا هم شعور نه خودش داشته نه ان سه پایه که بفهمند سازمان اطلاعات سپاه چند سالی بیش نیست که تاسیس شده و تمامی مهر های ستادی سپاه پاسداران کماکان به همان شکل و شمایل است نه چیزی که انها ادعا کردند ، چونکه ناحیه ها و استانها و ووو از مهرهای گوناگون استفاده میکنند و صرفا ستاد مرکزی سپاه از مهر بدون حاشیه و همان آرم سپاه ...اینها را هم گفتم شاید آن سه پایه  و یوسف نمین که نظر داده و یا دیگر سه پایه های اطلاعات سپاه که اخیرا فرار مصلحتی میکنند بعد از چند سال گذران حبس در حشمتیه و زندانهای نظامی بدانند و به معلوماتشان اضافه کنند که جائی خیت نشوند..


4- پرسش چند عزیز در خصوص محملات نمین در خصوص دوست بنده آقای رضا کهلیلی .


جواب : بایستی عرض کنم بنده و آقای رضا کهلیلی در خصوص فعالیت خبری با هم کار میکنیم و هیچگونه فعالیت سازمانی با یکدیگر نداریم چونکه ایشان بنا به موقعیت و تعهداتش نمی تواند خود را نمایان کند و فعالیت ما صرفا در بررسی اموری از پناهندگان نظامی و اطلاعاتی و همچنین تحقیقات هسته ای و سیاسی و خبری ایران است و بس . و آن عکس که بنده در سازمان ناسا گرفته ام در فیس بوک خود آقای رضا کهلیلی را تگ کردم و اگر شما در مطلبی یا عکس که در فیس بوک میگذارید کسی را تگ کنید در کنارش مینویسد ویت یعنی با آن شخص 
with، این مسئله را یوسف نمین مزدور بزرگ کرده و گفته از آقای کهلیلی پرسش کرده و ایشان هم گفته بنده نبودم .خوب بنده هم ادعائی نکردم و پس از این ادعای نمین که بر روی سایت گذاشته از آقای کهلیلی دوستم پرسیدم داستان چیست گفت ولش کن بابا این بابا مشکل روانی دارد .

حالا عزیزان خود قضاوت کنید بودن در محوطه کاملا سری و محرمانه ناسا با بج در گردن مهم است یا با دوستی مثل آقای کهلیلی ..واقعا چرا خدا افرادی را تا این حد کودن می آفریند مثل یوسف نمین که از حسادت نمی تواند ببیند یک ایرانی در محوطه محرمانه نظامی ناسا مثل ذاکری قدم گذاشته است و اگر کسی دیگر در این دنیا از ایرانیان در آن مکان عکسی دارد لطفا به نمایش بگذارد تا ثابت شود حضور در چنین مکانی لیاقت میخواهد نه فریبکاری مزدور همچون یوسف نمین .

5- عزیزانی در خصوص محملات یوسف نمین در خصوص دوست و همکارم جناب آقای کنت تیمرمن که از فریختگان و نخبگان سیاسی و صاحب نظر و دارای رتیه بالائی در امور ایران و آمریکائی است پرسیدند و گفتند آیا این گفتار یوسف نمین حقیقی است ؟ .


جواب : بنده در تماس دیشب با آقای کنت تیمرمن جویای این ادعا شدم که ایشان هرگونه تماس شفاهی با یوسف نمین را رد کرد چون اصلا  نمین در جایگاهی نیست که بتواند با تیمرمن تلفنی حرف بزند و آقای تیمرمن در پاسخ بنده گفتند که ایمیلی از فردی بنام یوسف نمین دریافت کرده اند و گفتند اند آقای تیمرمن شما حمیدرضا ذاکری را قهرمان ملی آمریکا نام بردید آیا بر این گفته خود همچنان استوارید ؟؟ که ایشان در جوابیه ایمیل بصورت شفاف و غیر قابل هر تعریفی اعلام کرده اند بله ایشان قهرمان ملی آمریکاست و بنده بر سر صحبت و تعریفم ایستاده ام چون واقعیت است  و به یوسف نمین گفته توضیح بدهید منظورتان چیست از این همه اراجیف ...این هم این داستان .



ویدئوی گفتار آقای کنت تیمرمن 




توضیح اینکه آقای کنت تیمرمن کتاب کانت دان تو کرایسز یعنی شمارش معکوس را در باره من به رشته تحریر در آورده اند که پر فروش ترین کتاب در سال 2003 تا 2009 بوده است 

6- پرسش در خصوص اخبار رسانه های مورد ادعای یوسف نمین مزدور .


جواب :

 بنده در زمان اصلاحات سید محمد خاتمی از کشور خارج شدم و در سفر آخر خود بهمراه محمد خاتمی در هندوستان بودم و حتی در فرانسه که هنوز بشکل رسمی در اطلاعات دفتر رهبری مشغول بکار بودم  : به همین دلیل موارد ادعائی بنده در آن زمان یعنی سال 2003 و 2004 بدلیل پشتیبانی کشور آلمان از جنبش اصلاحات ضربه بسیار مهلکی به طرفداران خارجی اصلاحات می زد و بنا بر همین موارد رسانه های طرفدار طیف دولت زمان آلمان و آقای شرودر زنجیره ای سعی در سرکوب بنده داشتند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند زیرا  دادستان کل آلمان و صادر کننده حکم بازداشت سران جمهوری اسلامی آقای یوست پشتیبان بنده بودند و در نهایت بنده در دادگاهی در ژانویه 2004  در شهر هامبورگ با تشریفات وارد شدم و تمامی ادعاهای خود را ذکر کردم و قاضی پرونده بدلیل اینکه بنده گزارش دهند اصلی بر علیه متهم پرونده نبودم و گزارش دهنده اصلی در ایران و در بدنه رژیم بود نپذیرفت که دادگاه را جهت کسب خبر تکمیلی و مدارک به تعویق بیندازد و این بود که قاضی پرونده آن متهم را آزاد کرد ولی شهادت بنده در آن دادگاه باعث گشایش شکایتی در دادگاه منهتن نیویورک شد و با تمام فشار و لابی که سازمان اطلاعات آمریکا سیا  بر علیه بنده در این خصوص انجام داد نتوانست جلوگیری در صورت حکم قاضی دانیل کند و در نهایت رژیم ایران با ادعای اولیه بنده و شهادت بیش از 60 نفر دیگر منجمله آقایان ابوالقاسم مصباحی و امیر فرشاد ابراهیمی رای به محکومیت جمهوری اسلامی داد که همگان مستحضرید .حالا خود حدس بزنید آخر عاقبت مگسی همچون یوسف نمین را ....

خلاصه کلام :

 بنده تا بحال نه شفاهی نه کتبی هیچ پناهنده ای را وعده گرین کارت گرفتن و یا راهگشائی در پرونده اش در سازمان ملل را نه داده ام  نه میدهم مگر اینکه فرد یا افراد متقاضی و مورد نظر بنده از بدنه ی  سازمانهای اطلاعاتی ایران باشند با حقیقت نه اینکه کپی کاری که بر ملا میشود  ، در این صورت بنده اعلان رسمی میکنم همینجا که توان آن را دارم صریحا در صورت اثبات هویت این افراد و یا همه افراد خانواده اشان را به کشور سوم و امنی انتقال دهم زیرا از انان در راه ضربه به بدنه تروریستی نظام آخوندی استفاده خواهیم نمود.

در نهایت بنده هرگز از سال 2004 به اینطرف با سازمان سیا رابطه ندارم ولی با اکثریت سازمانهای اطلاعاتی دنیا در حدود و صغور حاشیه ایران مراودت اطلاعاتی دارم که از بردن نام خودداری میکنم .


امیدوارم یوسف صمدی نمین  زنباره  و فریب دهنده زنان و دختران پناهنده به نام زندگی واهی در آمریکا و ملیجک بد سیما و کریه و زشت چهره اش  افشین ابراهیمیان که ایشان از هر دو حزب کومله و دموکرات کردستان مثل دستمال توالت  دور انداخته شده  بدانند که دفاع از وصله مزدور بودن آنهم برای سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات وصله ای نیست که با اراجیف و ساختن دورغهای شاخدار  در یک وب سایت با شکلک و دلقک بازی و رجوع به جدتان همان میمون ها و پشتک زدن 50 دلاری انهم برای یک عده پناهنده و آواره از وطن عزیزمان در ترکیه بتوانند از زیر آن شانه خالی کنند و مطمئن باشند بنده به حمد خدا و کمک همان پناهندگان و اسناد و مدارک موجود کمر اطلاعات سپاه پاسداران را که شما مزدوریش را یدک میکشید خواهیم شکاند و بحمد خدا با همان درایت و تیزبینی سازمان اطلاعات میت و ضد اطلاعات  وزارت دفاع ترکیه که همه چیز را از من و شما بهتر تحت کنترل دارند  و شما آنها را به تمسخر گرفتید و از سایت و ایمیل آنان با فریب استفاده ابزاری نموده اید بدانید  با حکم جدید اتحادیه اروپا بر علیه سازمان نظامی حزب الله لبنان که شاخه نظامی و تروریستی سپاه قدس در ترکیه است و فعالیت یوسف نمین و مهره های فعلا مخفی و فراری این حلقه که دو تن از آنان در جمع پناهندگان هستند این نوید را پیشاپیش از بنده داشته باشید که یوسف صمدی نمین که در اصل مزدور سازمان اطلاعات سپاه پاسداران می باشد نخواهد توانست بیش از این فرافکنی کند و جدیدا هم که رفیق مزدور تریتا پارسی شده و یک عده معتاد لوس آنجلسی و هلندی و جمع اتحادیه مزدوران را تکمیل کرده اند و مطمئن باشید تمامی این مزدوران که بنده در 12 سال گذشته افشا نموده ام با لطف خدا در یکجا با خاک اندازه به چاه عمیقی سقوط داده خواهند شد که راه برگشتی نخواهند داشت ..

این هم نشانی از من داشته باشید که یوسف صمدی نمین یک فلک زده بچه گدا است و خانه ای که عکسهایش را برای شما عزیزان بنمایش میگذارد یک خانه متعلق به بانک است  در آمریکا و ایشان مستاجر بانک است نه ملک شخصی او و در هر دو آسمان ستاره ای ندارد غیر از جیره و مواجب مزدوری برای سپاه و اخیرا هم که بنام شما پناهندگان و از جیب و آبروی شما برای خودش شاید آنهم شاید چند دست لباس نو خریده باشد  و شاید هم توانسته باشد چند صباحی شیرازی و شیرازیهای هم مانند را جهت افکار پلید جنسیش فریب داده باشد وگرنه این بشر اصالتا یک گدا زاده و از دهات کوره های نمین است و برای همین عقب افتادگی تن به مزدوری داده ....
تقاضا مندم خوانندگان این مطالب را به دیگر عزیزان پناهنده برسانند که از فریب خوردگی جلوگیری بنمایند...حمیدرضا ذاکری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر